czwartek, 16 maja 2013

Otwarcie sezonu 2013

W tym roku sezon otworzyłem dość późno. Powiększona rodzina i studia spowodowały czasowy poślizg. Mimo opóźnień muszę przyznać że otwarcie było udane. Przez kilka ostatnich weekendów, w miarę jak pozwalał czas sklejałem Focke Wulfa od CyberFlay-a powiększonego pod pakiety 2200 (rozpiętość 1m). To ten model: http://cyber-fly.pl/pl/p/FOCKE-WULF-190-A-EPA-1M/2099 Muszę przyznać że model lata świetnie! Zaraz po sklejeniu i mechanicznym wyregulowaniu lotek, steru wysokości (tak by by były prosto w pozycji neutralnej, żadnych odchyleń góra dół) i wstępnym wyważeniu (pakiet 2200 maksymalnie do przodu, środek ciężkości wypada mniej więcej w najwyższej części przekroju skrzydła) samolot poprostu poleciał. Gaz w połowie lekki wyrzut z ręki i heja! :D. To mój trzeci dolnopłat ale ten jako pierwszy poskromiłem bez żadnych problemów już przy pierwszym locie. Samolot wart polecenia. Reszta szczegółów i zdjęcia jeszcze nie pomalowanego modelu kolejnym poście. AHOJ!

2 komentarze:

  1. Z takim modelem to zapraszam do Płocka na bitwę...

    http://esa.rcplock.pl/viewpage.php?page_id=7

    Łukasz D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ale chwilowo z moją mobilonością słabo. Dzięki za zaproszenie, może następnym razem. A tak w ogóle to przydałobysię w kombatach poćwiczyć, chwilowo latam "tak se" nic więcej. Wiem że w Łodzi mamy silną grupę która często się spotyka, niestety nie prowadzę fejsa a oni chyba tylko tak są dostępni.

      Usuń